Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

A honlap üzemeltetője

www.premiumpetcosmetics.hu honlap üzemeltetője a Norlil Plus Kft. (székhely cím: 1158 Budapest, Őrjárat utca 91.).

A webshop magánszemélyek és céges ügyfelek számára nyújt termékeket.

Figyelem! A székhelyen nincs mód a termékek személyes átvételére!

 

A vásárlás menete:

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Foxpost csomagautomata
  • Csomagküldő átvételi pont
  • Házhozszállítás (Packeta futárszolgálattal)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) Bankszámlaszámunk: Norlil Plus Kft., Erste bank: 11600006-00000000-97172260. Díja: ingyenes (0 Ft).
  • Online bankkártyás fizetés - (Barion) - a kosárban lévő termékeket azonnal, online kiegyenlítheti a Barion által biztosított felületen.
    Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Díja: ingyenes (0 Ft).
  • Utánvét - Utánvétes fizetési mód házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a Packeta futárszolgálat munkatársának kizárólag készpénzben. Díja: 510 Ft.
  • Utánvét - Utánvétes fízetési mód Foxpost automata esetén, a küldemény átvételekor kizárólag bankkártyával. Díja: 510 Ft.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
A termékek árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, vagy akciós árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra, és a megrendelés törlésére. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon, de jellemzően 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ez nem tekinthető visszaigazolásnak, csak a rendelés megérkezését igazolja! Ezt követően fog érkezni a "Feldolgozás alatt", majd fizikai termék esetén "Szállításra előkészítve", végül pedig "Elküldve" státusszal visszaigazolás. Telefonos egyeztetés, vagy kérdés esetén hívja az ügyfélszolgálatot (+36-70-604-8626), vagy küldjön email-t az info@premiumpetcosmetics.hu emailcímre.

Számlázás

Minden értékesítésről 27%-os áfatartalmú számla készül.

Rendelés módosítása

A megrendelés utólagos módosítására csak a csomag feladása elött, írásos formában (e-mailben) történhet.

Szállítási módok, szállítási díjak:

30.000 Ft feletti rendelést ingyen szállítunk, az utánvét kezelés díja minden esetben: 510.- Ft.

- Foxpost csomagautomata: 1.150.- Ft. 

- Foxpost házhoz szállítás: 2.794.- Ft.

- Packeta Csomagküldő átvételi pont: 1.150.- Ft.

- Házhozszállítás Packeta futárszolgálattal: 2.794.- Ft.

Az átvételhez kérjük, pontosan adja meg telefonszámát és email-címét, mert erre fog érkezni a csomagautomata nyitásának kódja.

Teljesítési határidő

Raktáron lévő termékeinket 1-3 munkanap alatt szállítjuk

Rendelhető termékeinket 1-2 hét alatt szállítjuk

A rendelés átvétele

Vásárló vállalja, hogy a megrendelését átveszi, annak ellenértékét kifizeti. Amennyiben a termék átvételét megtagadja, úgy a ki- és visszaszállítás díja a következő rendelésekor felszámításra kerül.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Szoftvereket csak eredeti, felbontás nélküli állapotban tudunk visszavenni.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt játékszoftver csomagolását felbontotta.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
 

Norlil Plus Kft.